Niet tevreden?

Een klacht en dan?

Een klacht is natuurlijk nooit leuk. Maar ja, het kan voorkomen en dan is het wel belangrijk dat jij als ouder weet waar je moet zijn. En bij wie.

Niet tevreden?

Een klacht en dan?

Een klacht is natuurlijk nooit leuk. Maar ja, het kan voorkomen en dan is het wel belangrijk dat jij als ouder weet waar je moet zijn. En bij wie.

Een klacht is natuurlijk nooit leuk. Maar ja, het kan voorkomen en dan is het wel belangrijk dat jij als ouder weet waar je moet zijn. En bij wie. Kindcentrum De Boomhut heeft dan ook een klachtenregeling opgesteld. We leggen het voor je uit:

  1. Heb je een klacht? Bespreek het dan bij voorkeur eerst met de direct betrokkene. Dit kan bijvoorbeeld de pedagogisch medewerker zijn, de manager of directie.
  2. Leidt dit niet tot een goede oplossing? Dan kun je een formele klacht mailen naar onze directeur via
  3. Hebben we het nog steeds niet goed opgelost voor je? Dan staat de weg je vrij voor informatie, advies en mediation bij Klachtloket Kinderopvang www.klachtenloket-kinderopvang.nl of aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen, gevestigd in Den Haag www.degeschillencommissie.nl

In sommige gevallen is het van belang de klacht rechtstreeks in te dienen bij de Geschillencommissie.  Het reglement van de Geschillencommissie, de procedure en werkwijze vind je hier

Kindcentrum De Boomhut heeft dan ook een klachtenregeling opgesteld. We leggen het voor je uit:

  1. Heb je een klacht? Bespreek het dan bij voorkeur eerst met de direct betrokkene. Dit kan bijvoorbeeld de pedagogisch medewerker zijn, de manager of directie.
  2. Leidt dit niet tot een goede oplossing? Dan kun je een formele klacht mailen naar onze directeur via
  3. Hebben we het nog steeds niet goed opgelost voor je? Dan staat de weg je vrij voor informatie, advies en mediation bij Klachtloket Kinderopvang www.klachtenloket-kinderopvang.nl of aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen, gevestigd in Den Haag www.degeschillencommissie.nl

In sommige gevallen is het van belang de klacht rechtstreeks in te dienen bij de Geschillencommissie.  Het reglement van de Geschillencommissie, de procedure en werkwijze vind je hier

Boomhutfeest

Bedankt voor de goede zorgen, mijn drie kinderen gaan met heel veel plezier naar De Boomhut, drie dagen per week is het Boomhutfeest!

Iris

Fantastische regeling

Ik ben helaas mijn baan kwijt, maar door een regeling met De Boomhut, kan mijn kind toch in De Boomhut spelen. Als ik straks weer… Lees meer “Fantastische regeling”

Jolanda

Warme sfeer, persoonlijke benadering

Een gezellig team. Warme sfeer, persoonlijke benadering, kleinschalig, korte lijnen met de school, in de school, dus vertrouwd…..alle elementen die maakt dat mijn kids het… Lees meer “Warme sfeer, persoonlijke benadering”

Anoniem

Een fantastisch persoonlijk bedrijf

Enkele jaren zijn onze 3 jongens met veel plezier naar De Boomhut gegaan. Ze zijn hier altijd vriendelijk en met humor bejegend. Het is niet… Lees meer “Een fantastisch persoonlijk bedrijf”

Debbie van der Houwen

Blogs

Een klacht en dan?

Een klacht is natuurlijk nooit leuk. Maar ja, het kan voorkomen en dan is het wel belangrijk dat jij als ouder weet waar je moet zijn. En bij wie. Kindcentrum De Boomhut heeft dan ook een klachtenregeling opgesteld. We leggen het voor je uit:

  1. Heb je een klacht? Bespreek het dan bij voorkeur eerst met de direct betrokkene. Dit kan bijvoorbeeld de pedagogisch medewerker zijn, de manager of directie.
  2. Leidt dit niet tot een goede oplossing? Dan kun je een formele klacht mailen naar onze directeur via
  3. Hebben we het nog steeds niet goed opgelost voor je? Dan staat de weg je vrij voor informatie, advies en mediation bij Klachtloket Kinderopvang www.klachtenloket-kinderopvang.nl of aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen, gevestigd in Den Haag www.degeschillencommissie.nl

In sommige gevallen is het van belang de klacht rechtstreeks in te dienen bij de Geschillencommissie.  Het reglement van de Geschillencommissie, de procedure en werkwijze vind je hier

[rev_slider alias="call2action-desktop-detail" /]

[rev_slider alias="call2action_mobiel" /]

[custom-facebook-feed feed=2] .